niedziela, 5 stycznia 2014

Kanadyjskie promo 1x06

Już za chwilę, już za chwileczkę ... Niewiele czasu zostało do premiery szóstego odcinka, cieszycie się ? Bo my bardzo! Dziś mamy dla was tłumaczenie kanadyjskiego promo. Ciekawi ? Zapraszam dalej :)



Remy: Czuję jakby ktoś chciał mi coś pokazać.
Terry: Ktoś chce.
Grunwald: To jest jedyny sposób. Bądź ostrożna moja droga . Myślisz, że masz odpowiedzi, ale ty, moja droga nawet nie wiesz jakie pytania postawić.
Remy: Aaaaaa!
Caleb: Wciąż masz dużo wątpliwości, prawda?
Luke: Pracuje nad tym.

Mam nadzieję, że Terry da swojej córce jakąś wskazówkę, jak nie jej to chociaż nam. Jak myślicie, dlaczego Remy krzyczy ? Co zobaczyła ? Może ducha ...
Grunwald znowu swoje - wiem, ale wam nie powiem. Widzimy tu już kawałek sceny Luke i Caleba siedzących przy jednym stoliku nie chcących siebie zabić. Musicie przyznać, że ten widok jest całkiem przyjemny :D Więcej z ten przyjacielskiej sceny możecie zobaczyć we wcześniejszym poście ze sneak peek'iem #2 - link niżej.

Niżej lista wszystkich zapowiedzi następnego odcinka.


Zachęcam również do wzięcia udziału w naszej nowej ankiecie :)

/Lea

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że Ramy zobaczyła właśnie ducha ;D
    Jak dobrze, że do nowych odcinków zostało tak mało czasu! Uwielbiam Ravenswood i PLL <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleb Bromance hahaha <3 jak dobrze, że to już jutro!

    OdpowiedzUsuń