środa, 22 stycznia 2014

Promo 1x09

No to przed nami filmik promujący przedostatni odcinek (z góry mówię, że nie mamy jeszcze żadnych informacji o kolejnym sezonie). W oczekiwaniu na napisy zapraszam do obejrzenia promo i przeczytania tłumaczenia :)




Luke: Powinniśmy umrzesz. A teraz ludzie na których nam zależy znikają, jeden po drugim.
Collins: Proszę, pozwól sobie pomóc
Układ z diabłem
Caleb: Nie potrzebuję ochroniarza
Przyniesie ostateczną cenę
Luke: Oddał cię
Liv: Kłamiesz
Dillon: Puść mnie!
Caleb: Nie możesz mnie zranić. Nie jestem w tym sam.

Nie wiem jak wy, ale nie mogę się doczekać tego odcinka jak żadnego innego do tej pory. Przedostatni odcinek, więc chyba najwyższy czas na kilka odpowiedzi i jak widzimy w promo chyba takie otrzymamy. Dowiemy się pewnie o relacji Collinsa z bliźniakami, widzimy też kolejne aresztowanie mamy Mathesonów, sprzeczkę między Lukiem i Liv i kilka przerażających scen z Dillonem w roli głównej. Nie mogę się doczekać :D Co myślicie o nadchodzącym odcinku?
I pamiętajcie, jutro ok. 18 podsumowanie dzisiejszego odcinka

PS. NOWA ANKIETA, ZAGŁOSUJ KONIECZNIE :)


/Khaleesi

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że zostały tylko dwa odcinki nie licząc dzisiejszego. Mam nadzieję, że będzie drugi sezon i fani PLL przekonają się, co do niego, a nie: nie będę oglądać, bo Miranda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Nie wiem dlaczego ci, którzy nie lubią tego serialu go oglądają. Mam nadzieję, że Ravenswood się nie skończy. Btw, dlaczego nie można obejrzeć nowego odcinka na iitv tylko kierują na konto premium?

      Usuń
    2. Co jakiś czas na stronie wyświetla się, że trzeba wykupić premium. Wtedy albo się u nich logujesz i szukasz w opcjach 'nie chcę płacić', ale jest też prostsza opcja: w adresie zamiast samego iitv.info wpisujesz iitv.info/?entry :)
      /Khaleesi

      Usuń
    3. Dzięki ;D

      Usuń
  2. Oglądam PLL i Ravenswood, zanim zaczęło sie Ravens. lubiłam Caleba i Hanne, ale kiedy pojawiła się Miranda po prostu wiedziałam że Caleb pozna się na lepszym i zostawi Hanne dla Mirandy. ;D

    OdpowiedzUsuń