czwartek, 6 lutego 2014

2 sezon ?

Przeglądając różne strony w poszukiwaniu jakiś informacji na temat 2 sezonu natknęłam się właśnie na to video. Znalazłam je na stronie, która nie publikuje niepotwierdzonych informacji.

 Ta historia sięga głębiej niż kiedykolwiek śniłeś. 



Natknęłam się również na informację tym razem nie wiem czy jest ona potwierdzona, że kolejne odcinki mają być szybciej niż nam się wydaje. Nie ma to być drugi sezon, a kontynuacja pierwszego :D

Cieszycie się z kontynuacji ? Ja bardzo! :D W takim razie jak myślicie kiedy możemy spodziewać się nowych odcinków ? :D

/Lea 

18 komentarzy:

  1. TAAAAAAAAAAAAAAAK <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu! Nie omeg się doczekać :D !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja fajnie ! :) Ja już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo nas trzymali w niepewności :) Mam nadzieję, że wszystko się potwierdzi, bo już się nie mogę doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 Nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej story tak, bo wciągnęłam się w ten serial, a z drugiej chciałabym, żeby się skończył, a Caleb wrócił już do PLL. Sama nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Caleb niech wróci do PLL na czas przerwy (półsezonowej na to wychodzi) a później niech wraca i ratuje bliźniaków i Remy :)
    I koniecznie więcej Springer, strasznie mnie intryguje i go polubiłam. Mam tylko nadzieję, że nie zastąpi Dillona i nie będzie knuł z Tess.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ! Kocham zarówno Ravenswood jak i PLL niech będą ile się da ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażałam sobie tego, że Ravenswood miało się tak skończyć i żeby nie było następnych odcinków ! :D Ja chcę więcej Pana Collinsa. Podoba mi się coraz bardziej xD Niech Ravenswood wraca i to szybciutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Collins to chyba najlepsza postać. Mam nadzieję, że scenarzyści jakoś przywrócą jego tajemniczość :)

      Usuń
    2. Na pewno tak się stanie, bo wtedy kto mógłby go zastąpić ? Nikt ! :D Bez jego tajemniczej aury i tajemniczego głosu to już nie będzie to samo. :)

      Usuń
    3. Również postuluję za większą ilością scen z Collinsem :) tylko błagam, nie takich jak ta w kaplicy...

      Usuń
    4. Dobry Collins to już nie to samo co tajemniczy Collins :) Mam nadzieję, że toi naprawią :)

      Usuń
    5. Mnie ucieszyło, że jednak zależało mu na Mirandzie. :)
      Scenarzyści na pewno wymyślą fajne, nowe historie pełne tajemnic dla naszego Collinsa ;)

      Usuń
  10. łooo nie spodziewałam się tego :D zakończyli 10 odcinek w sumie tak jakby nie miało już być więcej odcinków, a tu taaakaaaa niespodzianka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak tak <3 Miłe zaskoczenie :) A ktoś już to oficjalnie potwierdził, czy jest tylko filmik?

    OdpowiedzUsuń
  12. tak tak tak i jeszcze raz tak kocham ten serial <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 15 lutego 2014 roku stacja ABC Family oficjalnie anulowała serial

    OdpowiedzUsuń