niedziela, 9 lutego 2014

Ankieta #6 Najlepszy ship w serialu

Tym razem w ankiecie pojawiło się pytanie o wasz ulubiony ship. Wybieraliście nie tylko spośród serialowych par, ale także pod względem zawartych przyjaźni. Do zapoznania się z wynikami i podzielenia swoją opinią zapraszam oczywiście dalej :)
Za najlepiej dobraną parę uznaliście Mirandę i Caleba - 36% (69 osób). Ten związek ma chyba tyle samo przeciwników i zwolenników. To coś między nim trudno nazwać 'romansem', ale zdecydowanie pasuje 'przyjaźń'. I w tym wypadku nawet przeciwnicy Calandy nie mogą zaprzeczyć, że przyjemnie się patrzy na to jak wzajemnie sobie pomagają.
Na drugim miejscu mamy Remy i Luka - 35% (66 osób?) Chyba nie ma nikogo, kto by im nie kibicował. Pomimo małego kryzysu nadal są razem i się o siebie troszczą. Taka miła odskocznia od paktu, klątwy, przeznaczenia itp. :)


Na trzecim miejscu Liv i Miranda - 24% (46 osób). Do zacieśnienia ich kontaktów doszło, gdy Miranda była już duchem. Dobrze, że Miranda nie jest skazana tylko na niezręczne sceny z Calebem :)

Kolejni sa Remy i Caleb - 14% (28 osób). Ja osobiście ich uwielbiam. Szpiegowsku duet z najwyższej półki :) To chyba ta dwójka znalazła najwięcej odpowiedzi nie tylko w pojedynkę ale szczególnie, gdy działali razem.
Na przed ostatnim miejscu są nasi bliźniacy - 10% (19osób). Jestem trochę zaskoczona, że są na tak odległym miejscu , bo ja uwielbiam ich wspólne sceny. Sposób w jaki Luke troszczy się o siostrę jest do pozazdroszczenia, bo bądźmy szczerzy, kto tak świetnie potrafi się dogadać z rodzeństwem?
No i ostatnie miejsce, które przypadło team'owi Luke&Caleb - 4% (9 osób). Tu z kolei nie jestem zaskoczona wcale. Ich relacje przestały być napięte dopiero, gdy Luke na własnej skórze przekonał się o działaniach nadnaturalnych sił.

A na co wy głosowaliście? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach :)

Post w którym napiszemy jak będzie wyglądał nasz blog w najbliższej przyszłości pojawi się wkrótce, więc koniecznie do nas zaglądajcie :)

+Macie pomysły na kolejna ankietę? Może jakaś z najlepszymi cytatami, albo scenami? Na co macie ochotę?

/Khaleesi

5 komentarzy:

  1. Głosowałam na Remy & Luka. Proponuję ankietę na najbardziej tajemniczy cytat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosowałam na Caleba i Remy. :) Uwielbiam ich szpiegowski duet. :) A na drugim miejscu jak dla mnie to Remy i Luke. Fajna, sympatyczna para. :)
    Obie ankiety bym chciała, a najbardziej ze scenami. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Caleb i Remy oczywiście <3 Najfajniejszy duet jeśli chodzi o przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w szoku, że Caleb i Remy są tak nisko ... Byłam przekonana, że będą pierwsi! I tu następny szok Calanda wygrała, osobiście nie mam nic przeciwko temu duetowi, ale myślałam, że wszyscy ich nienawidzą, to znaczy jej. Ludzie nie przestaną mnie zaskakiwać.
    Czekam na kolejną ankietę. Myślę, że cytaty byłyby świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ankieta na temat cytatu albo najbardziej zapadającej w pamięć/przerażającej scenie :) A głosowałam na bliźniaków, gdyż są dla mnie najlepsi, a na pewno lepsi niż parki ;)

    OdpowiedzUsuń