sobota, 1 lutego 2014

Ankieta #5 - Kto jest odpowiedzialy za przestrzeganie paktu

Za nami już 5 ankieta. Zapraszam na podsumowanie i podzielnie się swoja opinią na temat naszego Pact Teamu i jego 'dowódcy' Zapraszam do rozwinięcia posta.
Zacznę od małego wytłumaczenia. W ankiecie nie pojawiła się Max i Tess, chociaż wiemy, że są w to zamieszane (a przynajmniej Max), ponieważ w ostatniej scenie 1x05 Dillon powiedział, że "ON będzie bardzo niezadowolony". Oczywiście może być tak, że żadne z nich nie ma pojęcia z kim ma do czynienia i niekoniecznie musi to być mężczyzna, ale wyszłam z założenia, że scenarzyści aż tak by nie komplikowali. Przejdźmy do wyników :)

Najwięcej głosów - 42% (77 osób) otrzymał Ray Collins. Według was to on jest w tym 'wszystkim' najważniejszy. No cóż, niewątpliwie jest on najbardziej tajemniczą osobą. Raz widzimy go w sali szpitalnej Springera, a zaraz potem ten ma zakrzep, później kłóci się z Dillonem, kolekcjonuje włosy w słoiczkach i co najważniejsze - nie udziela żadnych odpowiedzi! Z drugiej strony pomaga Mathesonom i pozwala Calebowi u siebie zamieszkać. Zamieszany jest na pewno, bo to przecież osobie, która siedziała w samochodzie z logo jego firmy przekazano pakt wraz z nożem, który sporo namieszał w Ravenswood.
Sporo osób, bo aż 33% (60 osób) uważa, że osoba odpowiedzialna za pakt i za wyznaczanie zadań członkom Pact Teamu nie pojawiała się jeszcze w serialu. Ta teoria chyba do mnie najbardziej przemawia. Ten 'KTOŚ' ma wystarczającą ilość sługusów i raczej nie musi się wysilać z kontrolowaniem sytuacji na miejscu.
20% (38 osób) z was uważa, że za wszystko odpowiedzialny jest Dillon. Zapewne wciąż istnieje taka opcja, że to właśnie on wszystkim kieruje ale się nie ujawnia przed osobami, które mu są posłuszne. Może gdyby reszta wiedziała, że to on jest TYM najważniejszym nie braliby go na poważnie :)
Sensu nabrałaby też scena z ostatniego odcinka, kiedy kłócił się w szatni z Lukiem. Tak jak napisał Lea w podsumowaniu: "Dillon ma wielkie zaplecze duchów, które pomogą mu w każdej chwili". Może są na każde jego zawołanie, bo to właśnie od niego są zależne?
Na przedostatnim miejscy na naszej liście znalazła się odpowiedź "Inny bohater", którą uznało za właściwą 19% z Was (36 osób). Może część z was podejrzewa któregoś z rodziców, albo jakąś dziewczynę. Czekam na komentarze od osób, które zaznaczyły tą odpowiedź, jestem bardzo ciekawa kogo podejrzewać za manipulowanie życiem naszych bohaterów :)
Są także osoby, które uważają, że za wszystko odpowiedzialny jest Springer, choć jest ich niewiele, bo jedynie 2% (5 osób). No cóż, może to wyglądać tak jak w przypadku Dillona. Nawet Miranda ostatnio wzięła pod uwagę, że zwrócił ich uwagę na Dillona, żeby odwrócić od czegoś innego... może właśnie od siebie. Ja jednak przychylam się bardziej do teorii, że Springer chciał odejść z Pact Teamu, ale wiedział za dużo. Mam nadzieję, że wzamian za artykuł w gazecie, przez który Remy popsuła swoje relacje z ojcem ten da nam więcej informacji.
Oczywiście, czekam na komentarze w których podzielicie się swoja odpowiedzią w ankiecie i może jakimś wyjaśnieniem, dlaczego najbardziej podejrzewać daną osobę :)
+ Ja jak już wcześniej wspomniałam, za najbardziej prawdopodobne uważam to, że nie poznaliśmy jeszcze tej osoby :)
Kolejna ankieta pojawi się wieczorem :)

/Khaleesi

4 komentarze:

  1. Ja również uważam, że nie poznaliśmy jeszcze tej osoby i myślę, że to będzie kobieta - przynajmniej mam taką nadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślę, że to Collins. Szczególnie po ostatniej scenie w odcinku jak kłócił się z Dillonem. Nie mogę się doczekać ostatniego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja myśle, że szanowny Ray jest za bardzo oczywisty :) ale nie zdziwiłby mnie fakt gdyby był potomkiem tej tajemniczej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ray jest najbardziej skomplikowany ale nie sądzę żeby był ZŁY

    OdpowiedzUsuń