piątek, 31 stycznia 2014

1x09 - muzyka

Jaka zwykle dziś post z muzyką i oglądalnością z ostatniego odcinka, także bez zbędnych wstępów, po prostu zapraszam dalej :)
Pierwszej piosenki niestety nie znalazłam na YT, ale znalazłam ją gdzieś indziej :) Jeżeli spodobała się wam i chcecie ją mieć u siebie do podam wam link do strony z której możecie ją poprać za darmo - DOWNLOAD

Dot Dash - (Here's To) The Ghosts of the Past
(Miranda wita Caleba podczas jego pierwszego dnia w szkole)

KLIK


The Rosebuds - Whisper

In The Valley Below - Peaches
(Luke mówi Remy, że Dillon ponownie zniknął)


Dziewiąty odcinek zdobył 1,05 miliona widzów, w tym 0,4 miliona w grupie docelowej. Serial stracił 0,13 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

Niestety nadal nie mamy żadnych informacji, co do przedłużenia serialu o drugi sezon. Jak tylko takowa się pojawi na pewno, od razu was o tym poinformujemy :)
A co do piosenek to, która wam się podoba najbardziej ? :)

/Lea

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że oglądalność pójdzie w górę w finałowym odcinku :) Nie łudzę się jeśli chodzi o 2 sezon, ale wciąż mam nadzieję, że ludzie przekonają się do serialu bo akcja się rozkręca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo niskiej oglądalności nadal mam cichą nadzieję na 2 sezon.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się wydaje że będzie 2 sezon jak by go miało nie być to by już coś powiedzieli, bo zawsze wszystko wychodzi a złe wieści szczególnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Umieście post z piosenkami z 10 odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiecie może, gdzie można znaleźć muzykę z tego odcinka? Bardzo spodobał mi się utwór rozpoczynający się w 36 minucie, ale nie mam pojęcia, co to...

    OdpowiedzUsuń