piątek, 17 stycznia 2014

1x09 - stillsy

Na post z muzyką z 7 odcinka zapraszamy wieczorem, a teraz mamy dla was coś innego. Opis dziewiątego odcinka już był TUTAJ, więc czas na stillsy, które już od kilku dni można znaleźć w internecie. Myślę, że warto rzucić na nie okiem, bo dzięki nim wyjaśnia się jedna sprawa. Ciekawi ? Zapraszam dalej :)















Jak widzicie na zdjęciach Remy żyje, uśmiecha się i dotyka Luka, co jest dobrym dowodem na to. Czyli jej śmierć najprawdopodobniej będzie  kilkuminutowa, zupełnie jak Caleba. Ciekawe czy reszta też dozna takiego przeżycia ...
Jak myślicie, co Caleb i Miranda mogą znaleźć w kościele ?

/Lea

4 komentarze:

  1. jak dobrze, że żyje! a już się bałam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. cz tylko mi się wydaje, że na jednym zdjeciu za Mirandą jest obraz Jezusa i ona jest do niego porobna? Też ma coś na szyji.. haha Zmartwychwstanie jak Jezus?!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam ten komentarz - wybuchłam śmiechem.
      Przejrzałam jeszcze raz zdjęcia - ten ktoś może mieć rację!
      PLL i Rvnd totalnie ryją nam psychę! xd

      Usuń
  3. Dobrze że Remy żyje <3 To na pewno ona jako pierwsza rozgryzie jak zerwać pakt.

    OdpowiedzUsuń