poniedziałek, 6 stycznia 2014

The devil has a face

Gdy przeglądałam Tumblr'a natknęłam się na taki wpis (źródło na końcu posta) :
Został on dodany zaraz po wyemitowaniu 4 odcinka. Gdy to przeczytałam wpadłam na pewien pomysł. Nazwa odcinka nosi nazwę 'The Devil Has a Face', co w wolnym tłumaczeniu może brzmieć: "Diabeł ma twarz". Morze to oznaczać, że w tym odcinku poznaliśmy tożsamość owego 'Diabła'.  Postanowiłam jeszcze raz obejrzeć odcinek i dopasować tytuł do postaci. Zapraszam do dalszej części posta jeśli chcecie poznać moje typy :)

1. Abby
Na początku odcinka Miranda szuka Abby, bo uważa, że to ona stoi za wypadkiem podczas wywoływania duchów (spadający żyrandol itp.) Może tytuł wskazuje na to, że to ona jest przyczyną problemów naszej piątki. Abby jednak szybko ucieka i nie dowiadujemy się już dużo o tej postaci.
To nie pierwszy odcinek, w którym się pojawia, była przecież na pogrzebie. Jednak dopiero teraz dowiadujemy się, że coś kombinuje)

2. Henry Rivers
Pojawia się tylko w tym jednym odcinku (no chyba, że weźmiemy pod uwagę jego ciało w kostnicy Collinsa w 1x05). On nie wygląda na złego, ale na wszelki wypadek wymieniam wszystkie podejrzane osoby z tego odcinka. Henry próbuje ostrzec Caleba, nie jest przy tym miło, ale może chce po prostu wywołać u Caleba strach. Daje mu kluczyk do miejsca, gdzie znajduje się skrzynka z pamiątkami i informacjami o pakcie. Do tego momentu to miły staruszek. Nabieram podejrzeń, gdy wykrzykuje w stronę Caleba 'TERAZ TWOJA KOLEJ'. To było dziwne.

3. 'Matka' Mirandy
Tą postać wytypowała osoba z Tumblr'a o czym mówiłam na samym początku. Chyba wszyscy podejrzewali od początku, że nie jest tym za kogo się podaje. Utwierdziliśmy się w tym w 1x05 kiedy użyła swojego wpływu na Mirandę, by ją uwięzić w 'nawiedzonym domu'. Wiemy, że jest duchem, więc jakim cudem Max ją mogła zobaczyć??? Przecież to, że Max jest zwykłym dzieckiem to potwierdzona informacja. Niestety do tej pory nie wiemy, kim był ta kobieta, jednak wydaje się najbardziej podejrzana w tym odcinku. Troche nie rozumiem dlaczego autor posta uznał, że to ona mogłaby być Black Widow. Macie na to jakiś pomysł?

4. Tess
Uwzględniam ją bo wydaje się bardzo podejrzana. Było jej strasznie dużo w tym odcinku. Wiemy też, że jest fałszywa. Gdy oglądałam jeszcze raz odcinek zauważyłam, że mówi coś takiego do Luka o Olivii: 'Myślisz, że jestem pasożytem, że wykorzystywałam Livy jako przepustkę, by spotykać się z pewnymi ludźmi... i masz rację', a później:  'Kiedy z nią byłam, czułam jakbym... mogła oszukać ludzi, by myśleli, że jestem kimś innym'
Może przesadzam, może to słowa wyrwane z kontekstu. Ale z drugiej strony nasuwa mi się myśl, że Tess straciła kontakt z Liv, więc żeby być na bierząco z tym co się dzieje u Mathesonów zabiera się za Luka.

5. Grunwald
Ten pomysł podsunęła mi adminka Lea w swoim poście o Grunwald. Bardzo podejrzane jest to, że nie pojawia się ona WCALE w tym odcinku!!! Ale o tym nie będę się rozwodzić tutaj, bo możecie o tym przeczytać w tym poście: Carla Grunwald cz.2

Czekam na wasze opinie na temat tego odcinka w komentarzach :)

Źródło: Screen 1 

/Khaleesi

5 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać 1x06. A co do 4 odcinka myślę, że jego nazwa dotyczyła tej niby matki Mirandy. Ale jeśli tak to na pewno będą kontynuowali ten wątek i się wszystkiego dowiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja obstawiam Abby, od początku jest podejrzana i nie daje nam żadnych odpowiedzi !
    Swoją drogą to bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko to już jutro! I PLL!!!! <3
    Bardzo fajny blog odwiedzam regularnie ;D
    I zapraszam na mojego ;) http://vampirediariesandprettylittleliars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie w 6 odcinku na koniec pokazano nam że dziewczynka jest duchem , ponieważ Olivia nie widziała dziewczynki z tyłu samochodu. Kamera pokazała tylko olivie i Dillona a pożniej była.;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile będzie post z waszym komentarzem ? ;)

    OdpowiedzUsuń