sobota, 11 stycznia 2014

Instagram - manekiny.

Dwa posty jednego dnia, nie dzieje to się u nas często. W tym tygodniu udało nam się ich stworzyć troszkę więcej stąd to małe szaleństwo z naszej strony :) Ten post jest na temat ... no właśnie, nawet nie umiem go sprecyzować. Trochę spoiler, trochę teoria, trochę zdjęć - tak zwane wszystko i nic. Właśnie się zastanawiam czy zraziłam was do zapoznania się z nim czy zaciekawiłam. Już koniec mojego gadania, zapraszam dalej :)

Przeglądając ostatnio instagram natknęłam się na to zdjęcie, przedstawiające manekiny/fantomy, wstawiła je Marlene King.
Always something interesting to see behind the scenes on #Ravenswood.
Coś mnie tknęło i przejrzałam jej profil. Pod koniec sierpnia czyli sporo przed premierą pilotażowego odcinka Ravenswood, King wstawiła to samo zdjęcie tylko z innym podpisem.
Times 3 in #Ravenswood @norbuck
Oczywiście zajrzałam na profil oznaczonego pana, przebrnęłam przez jego zdjęcia i znowu coś znalazłam!
This guy keeps following me around.
 
I've walked by this dummy four times today and it startles me every time.
Co prawda Norman Buckley nie napisał nic o serialu, manekiny są inne, ale zdjęcia te zostały opublikowane w tym samym czasie co Marlene.
Co mamy o tym sądzić ? Nie mam pojęcia.
Fantomy King są bardziej realistyczne, natomiast Buckley'a mniej. Czy oba będą w serialu ? Te King na pewno. Co o tym myślicie ? Macie pomysły w jakich scenach mogą być one wykorzystane ? Myślę, że będą one miały coś wspólnego z Collinsem.

/Lea

2 komentarze:

  1. oooo! Ja coś czuję, że one będą miały coś wspólnego z Max i Dillon'em, tylko jeszcze sama nie wiem co ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie, serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń