wtorek, 14 stycznia 2014

1x07 sneak peek

W dzień premiery w US mam dla was jeszcze króciutki post z na szybko przetłumaczonymi dwoma sneak peekami z nadchodzącego odcinka. Zapraszam do oglądania :)



Simon: Pół godziny temu mówiłaś, że jeszcze tylko 10 min. Kończ już
Remy: Skończyła. Rozmawiałeś z mamą?
Simon: Tak, dotarła bezpiecznie. A teraz idź spać. Remy... poważnie, pora spać.
           Nie żebym narzekał, ale za co to?
Remy: Za nic. Za bycie tatą. Za mówienie: 'Poważenie, pora spać'
Simon: Daj znać, jeśli będziesz czegoś potrzebowała
Remy: Tak zrobię.
Simon: Idź spać.


Liv: Nie wiem, czy zgubiłeś swój telefon, czy coś w tym stylu, ale muszę z tobą porozmawiać. Chodzi o moją mamę i brata. A nawet jeśli to nic takiego to i tak chce się z tobą zobaczyć...[dzwonek do drzwi]
       Ohh, jeżeli to ty jesteś przed drzwiami będziesz miał miłe powitanie :)
       Dillon?
Collins: Olivia, wszystko w porządku?
Liv: Mamy nie ma w domu.
Collins: Wiem. Dzwoniła do mnie. Prosiła żebym sprawdził, czy wszystko u ciebie w porządku.

W pierwszym filmiku nie za wiele dzieje się jeśli chodzi o sam dialog. Mam jednak wrażenie, że Remy zabrała się za kolejną lekturę, która ma powiązania z paktem. To spojrzenie na sam koniec chyba mówi samo za siebie.
Co do drugiego filmiku - chyba już zawsze sceny bliźniaki-Collins będą mnie bawić. Chyba nie ma tu żadnej wskazówki prawda? Jeśli coś przeoczyłam piszcie w komentarzach :)

/Khaleesi

4 komentarze:

  1. Hahaha Collins jest zawsze taki speszony w towarzystwie Livy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że to już dziś w nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wie ktoś gdzie znajde tłumaczenie 7 odcinka ?? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tłumaczenie musimy poczekać najprawdopodobniej do jutra, wszystko zależy od grup które to tłumaczą

      /Khaleesi

      Usuń