niedziela, 26 stycznia 2014

Sneak Peek 1x09

Dzisiaj Sneak Peek z nadchodzącego odcinka. To już przedostatni i sądząc po promo jeden z najlepszych odcinków. Będzie się działo. Zapraszam do obejrzenia fragmentu sceny z dziewiątego odcinka. Rozwijamy :)



Dillon: Słyszałem o twojej mamie. Boże Livy. Policja w tym mieście się nie przepracowuje.
Liv: Gdzie byłeś?
Dillon: Nie uwierzysz mi.
Liv: Masz racje, pewnie nie. Gdzie byłeś Dillon?
Dillon: Moi rodzice mnie odesłali na 72 godziny 'oczyszczenia'
Liv: Co?
Dillon: Obóz ?kościelny?. Moja mama znalazła... To jest upokarzające
Liv: Przełknij to
Dillon: Znalazła u mnie prezerwatywy i oszalała. Zadzwoniła do pastora i... tata zabrał mi telefon, a potem wywieźli mnie do lasu żeby wyrzucili ze mnie diabła
Liv: Sporo przegapiłeś - broń, którą zabito mojego ojca została znaleziona na naszym podwórzu.
Dillon: Co?
Liv: Czekaj, dalej robi się jeszcze ciekawiej. Zack Springer powiedział mi, że to ty mu kazałeś ją tam podłożyć.

Szkoda, że filmik się kończy zanim możemy zobaczyć minę Dillona. Podejrzewam, że jest bezcenna.
Nareszcie Livy bierze sprawę w swoje ręce. Swoją drogą to jest chyba najlepsza rzecz, która różni PLL i Ravenswood. Olivia po odkryciu prawdy konfrontuje się z Dillonem. Idzie i się go pyta, co jest grane. Zauważyliście żeby kiedykolwiek coś takiego zdarzyło się w PLL? :) Nawet główne bohaterki czają się przez kilka odcinków zanim odważą się coś powiedzieć.

Ps. Kochani, mamy już 50 obserwatorów. Bardzo Wam za to dziękujemy <3

/Khaleesi

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa miny Dillona, pewnie szczena mu opadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać, że post, który obiecałam pod podsumowaniem 1x08 w odpowiedzi na komentarz -Natalii Choung- jest już w przygotowaniu, ale może to zająć 2 dni, bo postanowiłam go trochę rozszerzyć. Będzie na pewno przed nowym odcinkiem :)
    /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  3. Słusznie zauważyłyście, że w PLL często nie ma konfrontacji przez długi czas i jest tylko ukrywanie. Jest to często denerwujące, bo w normalnym zyciu nikt by tak nie postąpił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To zależy od grup tłumaczących seriale. Mam nadzieje, że jak wrócę do domu to już będzie i wtedy od razu dodam link na lewy pasek :)
      /Khaleesi

      Usuń