środa, 8 stycznia 2014

Promo 1x07

No to nadszedł ten moment kiedy możemy wrócić do poprzedniego 'harmonogramy' na naszym blogu. Dzień po premierze będzie się pojawiało promo kolejnego odcinka, a w każdy czwartek wrażenia i komentarze, aby wszyscy mieli czas na obejrzenie najnowszego odcinka. Mamy nadzieję, że będą one szybko dostępne z napisami. Później w różnej kolejności będą dodawane także sneka peeki i promo kanadyjskie, a także posty, w których znajdziecie spoilery, newsy, opisy odcinków, zdjęcia i muzykę z danych odcinków.
Dzisiaj, jak wspomniałam wcześniej mamy dla was promo. Filmik i tłumaczenie w dalszej części posta :)



Caleb: Hanna nie jest powodem dla którego tu przyjechałem
Jamie: Więc co jest?
Klątwa Ravenswood staje się coraz silniejsza
Caleb: My jesteśmy tymi którzy są w niebezpieczeństwie. Zostaliśmy naznaczeni.
A zagrożenie nigdy nie było większe
Miranda: Dlaczego dzieciaki muszą ciągle umierać?!
Tej nocy KTOŚ ZAPŁACI
Remy: Co ja zrobiłam.

No więc na początku widzimy rozmowę Caleba z Jamie'm. O jego pojawieniu pisałam już w poście: Nowa-stara postać w Ravenswood. Chociaż z promo trudno wywnioskować, czy to dopiero się wydarzy, czy jest to scena z odcinka PLL w którym Calbe się pojawił. Powiem szczerze, że nie podoba mi się to, co dzieje się między Celabem a Mirandą, no ale scenarzyści chyba już zadecydowali jak to się potoczy :( Idźmy dalej. Sporo się dzieje, pojawia się kolejny duch, który atakuje M. (mam wrażenie jakbym gdzieś już tą kobietę widziała) Poza tym ktoś wpada pod samochód, a Remy próbuje dźgnąć nożem Luka, pewnie podczas lunatykowania.
Wydaje mi się, że druga połowa sezonu zapowiada się ciekawiej niż 1a :)
Co o tym myślicie? Kim jest duch, który zaatakował Mirandę. Czy słowa "KTOŚ ZAPŁACI" mogą oznaczać, że ktoś zginie? Czy Caleb, Olivia, Luke lub Remy będzie kolejną ofiarą Paktu? Czekam na wasze komentarze :)

/Khaleesi

9 komentarzy:

  1. taaaaaaki słodki Caleb <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać! Mam nadzieję na więcej newsów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuje, że kolejna osoba z cudownej piątki umrze i będzie to Luke :( Z jednej strony najmniej go lubię ze wszystkich ale z drugiej odkąd Olivia okazała się taka fajna to będzie mi jej bardzo szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy jest już gdzieś nowy odcinek z polskimi napisami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie ma, ale jutro już na pewno będzie :)
      /Lea

      Usuń
  5. Od razu po obejrzeniu odcinka weszłam tutaj bo wiedziałam, że znajde coś ciekawego, co uspokoi mnie do przyszłego tygodnia. Otóż nie;p nowa postać a raczej duch atakujący Mirandę również nie dawał mi spokoju...zatrzymałam w 17 sekundzie patrząc godzinę na znikającą twarz. Otóż jest to Davina z The Originals i jestem pewna prawie w 100% bo aktorka ją grająca, jest również umieszczona w obsadzie Ravenswood jako nieznana chyba jeszcze Hayley.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, pewnie jeszcze przed jej pojawieniem się w odcinku dodamy posta z tą informacją :) Szkoda tylko że pisałaś jako Anonim bo nie będziemy mogły Ci w tym poście podziękować :)
      /Khaleesi

      Usuń
  6. To nie jest aktorka, która gra Davine. Przyjrzyjcie się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uważam, że to nie jest ta aktorka.

    OdpowiedzUsuń