środa, 4 grudnia 2013

Co łączy Ravenswood i Pretty Little Liars

Pewnego dnia Marlene King na swoim twitterze odpowiedziawszy na pytanie fana napisała, że Ravenswood i Pretty Little Liars będą miały ze sobą nieco wspólnego. Ten post będzie poświęcony właśnie tym rzeczą, także chętnych zapraszam dalej :)

Wiadomo, że najważniejszą wspólną rzeczą jest Caleb, ale o nim można by tu pisać cały eleborat, a nie o to chodzi. Poszukajmy czegoś innego.

Zacznijmy od Max, o której pojawił się już post na naszym blogu (KILK). Jest to mała dziewczynka, którą po raz pierwszy zobaczyliśmy właśnie w haloweenowym odcinku Kłamczuch. Co by tu można o niej więcej pisać. W Ravenswood pojawiła się dopiero w kilku scenach, a już straszliwie namieszała, natomiast w PLL nic konkretnego nie zrobiła.
Na zdjęciu widzimy ją w towarzystwie drugiej osoby - blondynki, karlicy. Spoglądając na nie od tyłu można by sądzić, że są siostrami - nawiązanie do teorii bliźniaczek.
Przechodząc od razu do drugiej rzeczy jaką jest czerwony płaszcz. Oczywiście różni się nie co od  RedCoat, ale co czerwony płaszcz to czerwony płaszcz. Może było to zrobione tylko na potrzeby PLL, żeby zmylić trochę kłamczuchy, ale to samo ubranie pojawia się w piątym odcinku Ravenswood. Co pozwala nam myśleć, że to ubranie może odgrywać również ważną role w tym serialu.
W obu produkcjach czerwony płaszcz noszą tajemnicze dziewczyny o blond włosach.
I to stwierdzenie pozwala nam przejść do trzeciego powiązania, które myślę, że mogę śmiało nazwać manią blondynek. Widząc pierwszy raz Abby pierwsze o czym pomyślałam to Ali! W ogóle nie przyszło mi do głowy, że to może być ktoś inny, niestety pomyliłam się.

Black Widow - tak nazywają mamę bliźniaków. Osoba o takim pseudonimie pojawiła się również w Kłamczuchach na pogrzebie Willdena. Wiemy, że między ich rodzicami nie układało się, dzieci posądzają teraz któregoś z nich o zdradę. Co jeśli ich mama na coś wspólnego z Rosewood ? Może miała romans z Willdenem i dlatego pojawiła się na pogrzebie ? Albo nawet go zabiła ?

To chyba tyle. Może wy zauważyliście jakieś powiązania między tymi dwoma serialami ? Jeśli tak to podzielcie się tym z nami w komentarzach :)

/Lea

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście! Zagadka "Black Widow" mogłaby się tak rozwiązać. Z czego pamiętam, postać ta miała jasne włosy, tak samo jak mama bliźniaków (chyba że miałam jakieś przywidzenia, starając się na siłę udowodnić, że to Ali).

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zastanawiają te czerwone płaszczyki. No bo gdyby Max miała go tylko w PLL to by mogło być na potrzeby RedCoat, no ale pojawia się w nim jeszcze w ostatnim odcinku Ravenswood no więc może faktycznie będzie miał znaczenie dla fabuły serialu

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno powiedzieć czy 'Black Widow' w Kłamczuchach jest blondynką. Chociaż mam wrażenie, że z tyłu głowy widać takie jasne przebłyski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ja też na początku skojarzyłam blondyne przy grobie z Ali :)
    Niby było oczywiste, że to nie ona, ale to by było w jej stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając Marlene King to 'COŚ' co będzie jeszcze łączyło oba seriale będzie czymś czego się nie spodziewamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zastanawiam nad Panią Grunwald. W PLL wydawała mi się raczej pozytywną postacią (pomagała Ali) może była trochę creepy, ale wydawało się, że ma dobre zamiary. A w Ravenswood mam wrażenie, że robi wszystko boy pokrzyżować im plany i że coś knuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nie chcę połączenia :( Oba seriale są cudowne ale połączenia nie chcę :( A na pewno nie chce połączenia z Balck Widow

    OdpowiedzUsuń