czwartek, 26 grudnia 2013

Instagram

Kilka dni temu poszperałam trochę na instagramie, przeglądałam profile ekipy w poszukiwaniu zdjęć, które coś nam powiedzą o nadchodzących odcinkach. Niestety nie znalazłam zbyt wielu wskazówek oraz  nie wiem, z którego odcinka pochodzi dane zdjęcie.




























Nie umieszczałam w tym poście zdjęć Haleba, ponieważ pojawiły się już one wcześniej na naszym blogu TUTAJ.
Nie wiem jak wy, ale ja coraz bardziej lubię Collinsa, czy on nie jest uroczy ? Szczególnie na tym pierwszym zdjęciu! Najbardziej ciekawi mnie czy Livy będzie miała więcej scen z Max czy po prostu zrobiły sobie zdjęcie :)

Może wy znaleźliście jakieś wskazówki w tych zdjęciach ? Zapraszam do komentowania :)

Przypominam o naszej ankiecie na najlepiej ubranego bohatera. Koniec już bliski, więc kto jeszcze nie zagłosował to do dzieła :)

/Lea 

3 komentarze:

  1. Ray jest przeuroczy na tym pierwszym zdjęciu!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwaliło mnie zdjęcie Caleba Luca ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie Livy i Max jest takie urocze. Kto by pomyślał, że tak słodka dziewczynka okaże się takim złem.

    OdpowiedzUsuń