niedziela, 22 grudnia 2013

Wywiad z Dillonem (Luke Benward)

Dzisiaj mam dla was wywiad z Luk'iem Benward'em, czyli serialowym Dillonem. Jego wątek był według was najbardziej zaskakujący w 1a (-> wyniki ankiety #2 <-). Wywiad jest dosyć ciekawy, bo aktor wyjawia parę sekretów dotyczących jego postaci. Część z was może być zaskoczona, a może ktoś się tego spodziewał, ale na pewno warto to przeczytać. Kto ma ochotę na spoilery zapraszam dalej :)



Porozmawiajmy trochę o Dillonie. Jest zły. Dokąd zmierza jego postać?
Luke: Tak jest zły. Jestem tak samo zaskoczony. Ale to sięga zdecydowanie głębiej. Dowiecie się dlaczego jest zły i jaka się kryje historia za jego mroczną stroną. Na pewno będzie więcej zwrotów akcji.
Jaki jest jego cel?
Luke: Szcerze, on tylko próbuje przeżyć/przetrwać. Jest tak samo wystraszony jak pozostali. Nie bardzo mogę podawać jakiekolwiek szczegóły. On po prostu stara się przez to przebrnąć.
Czy jest jakiś szczególny odcinek w drugiej części sezonu, którego nie możesz się doczekać, by fani go zobaczyli?
Luke: Oh tak. Ostatni z sezonu 1a. Moja postać była bardzo zaangażowana i miał kilka fajnych scen, którymi byłem podekscytowany.

 Przy tym ostatnim pytaniu chyba trochę się nie zrozumieli, albo Luke chciał koniecznie trzymać język za zębami, jeśli chodzi o 1b :) Chociaż mam wrażenie, że jeśli chodzi o wywiady aktorów, to od niego dowiedzieliśmy się na razie najwięcej. To trochę dziwne, ale zaczyna mi być szkoda Dillona. Bardzo chcę się dowiedzieć, kto go zmusza do tego wszystkiego. Mam nadzieję, że nie jest to Collins ( teorie o tym możecie przeczytać -> TUTAJ <-. Czy tylko ja mam takie wrażenie, że jak do tej pory bohaterzy którzy na początku uchodzili za tych złych (Collins, Grunwal, a teraz Dillon) wcale nie są tak do końca ŹLI? Co o tym myślicie. Macie jakieś swoje teorie dotyczące Dillona?

/Khaleesi

4 komentarze:

  1. Ciekawe jak to będzie dalej z Dillonem ;D
    A przy okazji mam pytanie do blogerki - Jak zrobilas ten licznik czasu do następnego odcinka? Z góry dzieki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiła to Lea, a jej przez trzy dni nie będzie, więc będziesz musiał/a poczekać do środy na odpowiedź :)
      /Khaleesi

      Usuń
    2. Ja korzystałam z tej strony :)
      http://404bajery.pl/odliczanie-zegar.php

      Układ -> HTML/JavaScript jako tekst wklejasz wygenerowany kod, umieszczasz jako gadżet w dowolnym miejscu na blogu i gotowe :)

      /Lea

      /Lea

      Usuń
  2. O jeju dziekuje ci jesteś super ;D

    OdpowiedzUsuń