wtorek, 10 grudnia 2013

25 Days of Christmas

Dzisiaj mamy dla was mnóstwo zdjęć ze świątecznej imprezy stacji ABC. Pojawili się prawie wszyscy główni bohaterowie (niestety nie było Tylera). Serialowi Miranda, Remy, Livy i Luke pozowali do zdjęć na ściance i na lodowisku. Pojawiły się też zdjęcia prywatne między innymi z obsadą PLL i Twisted :) Zapraszam dalej.









Kto według was wyglądał najlepiej? Ja zakochałam się we włosach serialowej Olivii (Merritt Patterson) i kurtce Mirandy (Nicole G. Anderson).

/Khaleesi

10 komentarzy:

  1. Olivia najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Remy ma krótsze włosy czy mi się wydaje ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie ma krótsze.
      Lepiej jej było w tych długich :(

      Usuń

  3. Jesteś nominowana do Libsten awards :) http://sleeplessanddreammore-funfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podoba się najbardziej Nicole, ma świetną kurtkę, fryzurę i wgl.jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze dzisiaj znalazłam kilka fajnych zdjęć więc post jest aktualizowany :) Czy wy też uważacie, że włosy Keegana (Toby) są strasznie nieogarnięte :D
    /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie wyglądał strasznie, nie tylko włosy :D

      Usuń
  6. Nicole na lodowisku ;*
    Najlepsze zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy Merritt <3 i te płaszczyki ze skórzanymi rękawami obu dziewczyn <3 Cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń