sobota, 14 grudnia 2013

1x10 zdjęcia

W zeszłym tygodniu, w jednym z postów pisałam o pewnej osobie, która ma się pojawić w Ravenswood. Kto jeszcze nie wie, a chciałby się dowiedzieć może go znaleźć -> TUTAJ <-. Dzisiaj mam dla was więcej zdjęć z tego odcinka. Jako, że post zawiera spoilery, a może jest ktoś kto nie chce wiedzieć  kto się pojawi 1x10, tylko zainteresowanych zapraszam do dalszej części posta :)

Czy wy też cały czas macie nadzieję, że 1x10 nie będzie końcem Halebe? Ja zdecydowanie liczę na pomysłowość scenarzystów. Na pewno jest jakaś inna opcja, niż ich rozstanie.
A tak poza tematem, to Ash dobrze wygląda w ciemniejszych włosach :)

/Khaleesi

6 komentarzy:

  1. a tu teoria Caleb i Hanna rodzicami Max :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanna ma tutaj długie wlosy a w scenie z 14 odc PLL ma już krótkie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nawet nie zwróciłam na to uwagi :D Trochę to dziwne, bo jeśli z Ravenswood będzie tak, jak do tej pory 1 odcinek = 1 dzień, a ona pojawi się w 10 to wychodzi na to, że urosną jej w 5 dni :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ze Caleb i Hanna bedą znowu razem bo się załamie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta dziewczynka mnie przeraża!

    OdpowiedzUsuń