poniedziałek, 25 listopada 2013

Gość w 10 odcinku

Kilka dni temu dodałam posta o nowej postaci, która pojawi się w 1B. Możecie go znaleźć ->TUTAJ<-. Jak się okazuje to nie koniec niespodzianek. W 10 odcinku Ravenswood pojawi się gościnnie ktoś jeszcze. To wam się spodoba :) Zapraszam dalej.
Wspomniałam już o tym słówko w podsumowaniu 1x05, ale teraz oficjalnie : w 10 odcinku Caleba odwiedzi ... HANNA !!!
Ashley Benson już jakiś czas na swoim tweeterze wspomniała o tym, że  odwiedzi Ravenswood, ale nikt nie wiedział kiedy. Teraz jest to już oficjalna wiadomość
Ashley zamieściła też krótki filmik z ostatniego dnia na planie, w którym podzieliła się swoimi wrażeniami. Poza tym, że opowiada jak świetnie się bawiła i że zaprasza do oglądania, powiedziała jeszcze coś takiego :
"Kręciliśmy bardzo straszną scenę z moim udziałem. Musiałam stawić czoła moim największym lękom"
Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę doczekać tego odcinka :)
I jeszcze trzy zdjęcia z z wizyty Hanny w Ravenswood (niestety tylko tyle krąży po sieci)
Cieszycie się na powrót Haleba? Ja bardzo, w końcu Hanna NAPRAWDĘ pojawi się w Ravenswood, bo rozmowa przez telefon w półfinale to było zdecydowanie za mało !!! Nie mogę się doczekać :)

/Khaleesi

13 komentarzy:

  1. Haleb <3 Nareszcie ! Nie lubię Caleba z Mirandą. To że ci Oryginalni byli razem nie powinno oznaczać, że ci też muszą. W końcu mają tą klątwę złamać, a nie ją powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuupi :). Uwielbiam Haleb <3. Dokładnie, rozmowa przez telefon, to zdecydowanie za mało, choć z wielkim bananem na twarzy oglądałam tą scenę. Najlepsze było "like teddy bears" w wykonaniu Caleb'a :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie Hanna NAPRAWDĘ w Ravenswood <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co ? ... Ja kocham Haleba i samą Hannę też ale jakoś strasznie mnie ciągnie, żeby Caleb był z Mirandą ... nie wiem czemu ale według mnie bardzo pasuja do siebie. ( Haleb to była moja ulubiona para w PLL ... więc nie wiem czemu chcę, żeby Caleb był z Mirandą ) /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadzałoby mi to aż tak bardzo, ale chciałabym żebyśmy dostali trochę Haleba chociaż ostatni raz :)

      Usuń
  5. HALEB FOREVER, a nie jakaś Miranda, no. Na początku lubiłam M, ale kiedy zaczęła dobierać się do Caleba jakoś moja sympatia do niej spadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Nie miałam nic do M. na początku ale teraz mnie bardzo irytuje. Niech Hanna przyjeżdża jak najszybciej to Caleb zapomni o Mirandzie :D

      Usuń
    2. Ja za Mirandą nie przepadałam od początku. Nawet nie potrafię wytłumaczyć dlaczego, bo przecież nic nie zrobił, ale jej nie lubiłam :)

      Usuń
  6. "(...) Musiałam stawić czoła moim największym LĘKĄ".... - LĘKOM....!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że większość fanek RAVENSWOOD to młodziutkie dziewczynki, ale na litość Boską... jak już piszecie to błagam - bez takich rażących błędów... aż boli czytanie tego, a strona jest całkiem fajna... pozdrawiam - "starsza koleżanka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione :) Za takie sytuacje przepraszałyśmy już w pierwszym poście. Szczerze powiedziałyśmy, że nie jesteśmy dobre jeśli chodzi o ortografie, bo najzwyczajniej nie mamy z nią styczności. Mimo to pisząc posty bardzo się staramy, żeby były dobre nawet jeśli mamy mało czasu, więc nazywanie nas małymi dziewczynkami jest trochę nie fair.
      /Khaleesi

      Usuń
  8. Nie martwcie się dziewczyny - najlepszym zdarzają się błędy. Robicie kawał dobrej roboty przekazując swój czas w tworzenie tego bloga. Bardzo często tu zaglądam i uważam, że jest tworzony z pasją. Już nie mogę doczekać się kolejnej porcji ciekawostek, bo uwielbiam czytać Wasze wpisy, tak samo jak uwielbiam Ravenswood!
    pozdrawiam Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Miło nam się czyta takie komentarza. Chciałabym jeszcze dodać, że to że poprawiacie nasze błędy to oczywiście bardzo poprawia jakość postów. Chodzi o to, że zazwyczaj nie mamy czasu na dokładną korektę postów. Druga klasa liceum nie jest prosta szczególnie po reformach, więc musimy to pogodzić z blogowaniem, bo to pokochałyśmy :)
      /Khaleesi

      Usuń