środa, 20 listopada 2013

Promo 1x06

Tradycyjnie dzisiaj mam dla was promo 6 odcinka, który będzie wyemitowany po zimowej premierze PLL. Zapraszam do oglądania, przeczytania tłumaczenia i kilku moich opinii na temat zapowiedzi nadchodzącego odcinka :)


W styczniu Ravenswood powraca, po zimowej premierze Pretty Little Liars
Caleb: Wieczność zaczyna się teraz
Bitwa o ich życie
Remy: To coś więcej niż tylko sen/marzenie
Bitwa o ich dusze
Miranda: Jestem w tym coraz lepsza.
Grunwald: Przestań !
Nie mogą sobie nawet wyobrazić, co ich czeka.
Livy: Poczułaś to.
Caleb: Nie będziesz miał/a kolejnej szansy.
Luke: Co się stało?

Zacznę od tego, co najważniejsze. Jak większość z nas podejrzewała, Grunwald słyszy Mirandę, co prowadzi nas do tego, że sporo wie, ale nie chce pomóc Calebowi. Pojawiają się też dziwna grupka mężczyzn, co zaskakujące nie jest ich piątka. Nie mam pojęcia, co robią, ale jest to dziwne. Chwytanie się za ręce, wszyscy ciemno ubrani, to nie wróży nic dobrego. Luke z jakiegoś powodu trafi do więzienia, a Remy chyba znowu ma problemy z lunatykowanie. Jeśli wychwyciliście coś jeszcze, piszcie w komentarzach :)
Kochani, wczoraj ja i Lea miałyśmy nieprzyjemność odkryć, że jeden z facebookowych fanpagy  kopiuje nasze teksty. Osoba, która dodaje te posty jest na tyle bezczelna, że przepisuje je słowo w słowo. Z góry też zaznaczę, że nie jest to właścicielka strony, więc nie chcę jej w żaden sposób obrazić. Problem, mam nadzieję, udało nam się rozwiązać.  Piszę to tylko dlatego, że razem z Leą wkładamy w tego bloga dużo pracy, większość tekstów jest naszego autorstwa, a jeśli nie, to są to tłumaczenia, a do nich podajemy źródło. Tłumaczenia (np. promo) i teorie zajmują bardzo dużo czasu. Zdajemy sobie sprawę, że nasz blog może być źródłem informacji, ale jeżeli jakieś inne blogi albo strony na facebooku korzystają z naszych tekstów, to prosimy o poinformowanie nas o tym i podanie źródła na swojej stronie :)
/Khaleesi

9 komentarzy:

  1. Wykonujecie świetną pracę! Mam nadzieję, że ta sytuacja się jakoś rozwiążę i nikt więcej nie będzie was kopiował :)
    Nie mogę się doczekać napisów do 5 odcinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Promo świetne. I teraz czekac do stycznia.. Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie po 18 jak zwykle ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wróciła i się za to biorę, więc może uda mi się dodać szybciej :)
    /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej może Luke pójdzie do więzienia za to, że ktoś wymyślił, że to on mógł zabić swojego ojca ... :) ps. świetny blog ! wchodzę prawie codziennie i nigdy się nie zawiodłam zawsze są ciekawe posty ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że mamy stałych czytelników :) Koniecznie odwiedzaj nas w przerwie między odcinkami, mamy przygotowane ciekawe posty :)
      /Khaleesi

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą :). Uwielbiam Wasz blog i również codziennie odwiedzam. Z niecierpliwością czekam na kolejne, interesujące posty ;).

      Usuń