sobota, 23 listopada 2013

Ankieta #1 Najlepszy wątek

Od 5 tygodni na lewym pasku umieszczona była ankieta, w której mogliście głosować na najlepszy wątek serialu. Swój głos oddało 317 osób. Dzisiaj przygotowałyśmy posta podsumowującego waszą opinię. Z racji tego, że post jest długi, bo mamy dla was dużą porcję gifów, więc wyniki w rozwinięciu posta :)

 Według was najlepszym wątkiem do tej pory był 'wzór 5 ofiar'. Swój głos oddało na niego 44% z Was (140 osób). O znaczeniu cyfry 5 pisałyśmy już w poście o SYMBOLICE. Wzór powtarzał się już kilka razy. Nasi bohaterowie są szóstą '5' którą dopada klątwa.
Na drugim miejscu z 35% (112 osób) znalazła się klątwa Ravenswood. Do niej zaliczyłyśmy wszystkie paranormalne elementy serialu które mają miejsce w miasteczku.
 Dalej mamy z 12% (39 osób) Mirandę jako ducha. Na początku ten wątek nie miał dużo fanów, ale z czasem zaczęło się robić coraz ciekawiej.
Zbliżając się ku końcowi mamy wątek miłosny, czyli Remy i Luke. Na tą parę głos oddało 6% z Was (21 osób) Mimo, że rozstali się w czwartym odcinku zwolennicy tej pary mają nadzieję, że to nie jest ich ostateczny koniec.

Najmniej waszych głosów - 1% (5 osób) otrzymała Olivia jako Queen B. Kreowana na liderkę i królową była głównie w dwóch pierwszych odcinkach i była wtedy najmniej lubianą postać, ale dzięki ostatnim odcinkom zyskała sympatię widzów. W 4 odcinku dowiedzieliśmy się też, że to jej matka obsesyjnie kontroluje jej wizerunek i garderobę.
Pochwalcie się w komentarzach na kogo głosowaliście i  jak wasza opinia zmieniła się od pierwszego do piątego odcinka. Mimo iż w Ravenswood minął dopiero tydzień, to pojawiło się wiele sytuacji, które mogły wpłynąć na wasz głos :)
Jeśli macie jakieś pomysły na kolejną ankietę (może niekoniecznie o ulubioną postać) to piszcie w komentarzach, może wspólnie wymyślimy coś ciekawego :)

/Khaleesi & Lea

4 komentarze:

  1. Po ostatnich dwóch odcinkach uwielbiam Olivię <3 A głosowałam na Remy i Luka, mam nadzieję że on się ogarnie i do siebie wrócą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miranda zaczyna mnie powoli irytować jako duch. Za to Olivia i Remy(niekoniecznie w duecie z Lukiem) są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zagłosowałam na zwycięski wątek, czyli "wzór 5 ofiar". Na początku bardzo denerwowała mnie Olivia, była taka wyniosła i sztuczna. Na szczęście zmienia się z każdym odcinkiem. Ale za to Luke mnie strasznie irytuje :/. Uwielbiam Caleb'a :). Lubię też Mirandę, ale nie chcę, żeby łączyło ją coś z Caleb'em, bo on musi być z Hanną! Z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zagłosowałam na zwycięski wątek.
    Dzięki za taką dużą porcję gifów <3

    OdpowiedzUsuń