piątek, 15 listopada 2013

Kanadyjskie promo 1x05

Na dobry początek weekendu mamy dla was tłumaczenie kanadyjskiego promo piątego odcinka.
Zainteresowanych oczywiście zapraszamy dalej :)







Caleb: Kocham cię.
Hana: Teraz mam wrażenie, że nie jesteś tak daleko.
Grunwald: Musisz się pospieszyć.
Caleb: Jesteśmy w tym razem, wszyscy!
Sekrety
Grunwald: Szukasz/szukacie Mirandy, prawda?
Zaczynają się wyjaśniać
Luke: Wynośmy się stąd!
Max: Chcesz zagrać?

I co myślicie na ten temat ? Podzielcie się z nami waszymi przemyśleniami w komentarzach, może razem dojdziemy do czegoś nowego :)

Mamy nadzieję, że pamiętacie o naszym INSTAGRAMIE, tam codziennie czeka na was nowa dawka zdjęć. Jak już jesteśmy przy przypominaniu, to zachęcamy do głosowania w naszej ankiecie, został jeszcze tydzień.

/Khaleesi & Lea

7 komentarzy:

  1. Coś czuje że to dziecko będzie bardziej przerażające niż straszydło na moście

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu podoba mi się bardziej to kanadyjskie promo :)
    I nie wiem też po co stroje z epoki :(
    Czyżby pani Grunwald wiedziała, że Miranda ' żyje ' ?
    I ta dziewczynka,chyba będzie miała jeszcze większe znaczenie niż w PLL,
    Czy to nie jest ta sama dziewczynka co była w odcinku halloweenowym 4 sezonu, ta co była w domu Hanny a później zniknęła ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też się tak zastanawiam czy to nie ta sama, a wtedy w PLL to było przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że to nie ta sama która była w domu Hanny, podobna, ale to chyba jednak nie ona. A z reszta zobaczymy niedługo. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanadyjskie promo jest fajniejsze, bo wolniejsze i więcej szczegółów można wyłapać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem dlaczego ten wujek Mirandy zbiera włosy osób, które zginęły z powodu tej klątwy, dziwna pasja ;/ Wydaje mi się, że może te pukle włosów łączą te osoby ze światem ludzi i dlatego egzystują jako duchy :))) a może to przepustka do świata żywych, jakiś element do czary mary ze wskrzeszaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe teorie. Ja w którymś z postów (być może w podsumowaniu 1x04 ale nie jestem pewna) pisałam, że może te włosy zgromadzone w jego domu trzymają duchy blisko tego miejsca (cmentarz) Miranda swoje spaliła i nagle mogła wyjść gdzieś dalej
      /Khaleesi

      Usuń