czwartek, 28 listopada 2013

Promo Rvnsd i PLL

Wczoraj pojawiło się nowe promo Pretty Little Liars oraz Ravenswood. Filmik jest jeden i przeważają w nim sceny z PLL. Postanowiłam przetłumaczyć go całego mimo, że nie zajmujemy się Kłamczuchami, ponieważ większość fanów Ravenswood to także fani PLL. Do obejrzenia zapowiedzi i przeczytania tłumaczenia zapraszam dalej :)
Najbardziej oczekiwany serial wraca już w styczniu.
Aria: Ona naprawdę żyje.
Emily: To naprawdę ty.
Aria: Dlaczego mnie to aż tak nie cieszy?
Kłamczuchy rozpoczynają nową podróż
Emily: Powiedz przed kim się ukrywasz
Ali: Myślałam, że wiedziałam
Najpopularniejszy serial na tweeterze 
Hanna: ?
Aria: Pogrywa z nami?
Emily: Jakby była 'A'
Spencer: Nie możemy jej pozwolić nas poróżnić
Emily: NIE !
A później
Caleb: Chcę odpowiedzi
Miranda: Nie wyjeżdżam dopóki ich nie dostanę.
Odkryj tajemnicę Ravenswood
Caleb: Widziałem ją
Remy: Masz na myśli jej ducha?
Każdy się zastanawia co się teraz stanie
Caleb: Nikt nie wie czego się spodziewać po tym mieście
Miranda: Poczujesz więcej niż moja wściekłość jeżeli coś stanie się Calebowi 
Nowy rok. Nowe niespodzianki

Jeśli chodzi o Ravenswood nie mamy za wiele nowości. W zapowiedzi głównie powtarzają się sceny z ostatnich pięciu odcinków. Pojawia sie także kontynuacja sceny Miranda/Grunwald z pierwszego promo. Upewnia nas to w przekonaniu, że Grunwald może usłyszeć Mirandę. Czekamy na kolejne zapowiedzi od ABC. Czy wy też nie możecie się doczekać nowych odcinków PLL i Rvnsd ? :D

+ Na lewym pasku pojawiła się nowa ankieta. Zapraszamy do oddania głosów na 'najlepszy zwrot akcji' :)



5 komentarzy:

  1. A w którym odcinku PLL będzie Caleb ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14x4 i to będzie ostatni odcinek Caleba w PLL ;---;

      Usuń
    2. :( mimo to mam nadzieję, że to się jeszcze kiedyś zmieni i Caleb pobędzie dłużej w PLL

      Usuń
  2. czekam, czekam. tak bardzo czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać powrotu obu seriali <3

    OdpowiedzUsuń