czwartek, 12 grudnia 2013

Ankieta #2 - Co zaskoczyło cię najbardziej?

Wczoraj zakończyła się nasza druga ankieta, w której mogliście zagłosować na to, co najbardziej zaskoczyło was w serialu. Mieliście na to 2 tygodnie, ilość głosów była nieograniczona, a oddaliście ich 173.. Dziś zapraszamy was na jej małe podsumowanie i dużą porcję gifów :)
Najbardziej zaskoczył was wtajemniczony Dillion, uzyskał aż 46% waszych głosów (81 osób). Dotychczas ludzie byli podzieleni, dla jednych był po prostu chłopakiem Livy, dla drugich przystojniakiem, a tu proszę.  Musimy się przyznać, że gdybyśmy brały udział w tej ankiecie to też byśmy na to zagłosowały.
Na drugim miejscu znalazła się śmierć Mirandy, która otrzymała 36% głosów (63 osoby). Jest to jeden z głównych wątków w serialu i niebywale zaskoczył wszystkich widzów.
Trzecie miejsce zajął Caleb 'po drugiej stronie' - 24% głosów (42 osoby) Spędził tam zaledwie chwilę, ale konsekwencje tego pewnie będą spore.
 
Dalej mamy oryginalnych Caleba & Mirande z ilością 6% głosów (11 osób) To ich wyjątkowa miłość wszystko zapoczątkowała, od tego wszystko się zaczęło ...

Najmniej waszych głosów uzyskało wywoływanie duchów, ale różnica między dwoma ostatnimi miejscami była niewielka. Także ta opcja uzyskała 5% głosów (10 osób)
Na co zagłosowaliście ? Zapraszamy do podzielenia się tym z nami w komentarzach, chętnie poznamy wasze uzasadnienia i opinie :)
I oczywiście mamy do was pytanie czy macie pomysł na następną ankietę ?

/Khaleesi & Lea

6 komentarzy:

  1. ja głosowałam na Dilliona, taki mały szok to był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie dodałyście Max. Ten mały potwór był jednym z największym zaskoczeń zaraz po Dillonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosowałam na śmierć Mirandy. Jestem ciekawa czy coś wyniknie z pobytu Caleba po drugiej stronie. No i oczywiście originals C i M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również głosowałam na śmierć Mirandę. To był chyba największy szok, zwłaszcza że wydarzyło się to w pierwszym odcinku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na to głosowałam, nie byłam w ogóle na to gotowa :) Jak zobaczyłam jej reanimację to pomyślałam na początku - muszą ją uratować, bo jest główną bohaterką, a jak umrze to niby jak się potoczą losy innych? Ale jestem zadowolona ostatecznie, bo ładnie prowadzą ten wątek jej śmierci.


      http://talkaboutpll.blogspot.com/

      Usuń