środa, 5 lutego 2014

1x10 - Behind The Scenes

Zwykle w środy na naszym blogu pojawiała się promo nowego odcinka, ale jak wiecie to był ostatni epizod tego sezony. Nie martwcie cię na pocieszenie mamy dla was tłumaczenie filmiku zza kulis oraz kilka słów od Ashley :)



Tyler: Cześć tu Tyler Blackburn z planu Ravenswood, gdzie będziemy kręcić ostatni odcinek. Nie mogę w to uwierzyć. A jedną z atrakcji jest to, że mamy specjalnego gościa w tym odcinku. Pani Ashley Benson.
Ashley: Cześć.
Tyler: Ona jest tutaj by grać Hanne oczywiście i to są bardzo dobre sceny. Co było twoją ulubioną rzeczą, tutaj?
Ashley: Moją najmniej ulubioną i ulubioną sceną była scena w wannie. Śmiertelnie boje się pająków, a ten chodził po mojej ręce. Wydawało mi się, że był ogromny, a tak na prawdę wcale nie był taki duży, ale ja krzyczałam, prawie płakałam. To coś wskoczyło do wanny, więc ja dosłownie z niej wystrzeliłam. To było przerażające. Oni złapali mnie i wynieśli stamtąd, bo byłam tak przerażona.          więc nie powinnam narzekać, ale po prostu strasznie boję się pająków.
Tyler: A co było twoją ulubioną rzeczą ?
Ashley: Moją ulubioną rzeczą było jedzenie i przebywanie z tym tutaj i jego szczeniakiem, no i z całą ekipą.
Tyler: Tak, spędziliśmy świetnie czas i myślę, że spodoba wam się ten odcinek.
Ashley: Oglądajcie go!
Tyler: Upewnijcie się, że go zobaczycie!

Widać, że ta dwójka się świetnie ze sobą dogaduje! :D



A już jutro zapraszamy was na podsumowanie ostatniego odcinka tego sezonu :)
Zapraszamy również do wzięcia udziału w naszej ankiecie.

/Lea

5 komentarzy:

  1. Niesamowicie uroczo razem wyglądają czy to jako Haleb czy przyjaciele na planie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. keidy beda napisy do finalu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro do południa na pewno już będą, ale można spodziewać się ich wcześniej. Wszystko zależy od grupy tłumaczącej.
      /Lea

      Usuń
  3. Hejka, jestem trochę niezorientowana i chciałabym się dowiedzieć. Czy będzie drugi sezon? Jak tak, to kiedy? :) z góry wieeeeeeelkie DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic nie wiadomo. Zachęcam do odwiedzania częściej naszego bloga, będziesz wtedy na bieżąco :)
      /Lea

      Usuń