wtorek, 1 października 2013

Tylko 10 odcinków ?


Taki właśnie wpis pojawił się wczoraj na profilu scenarzysty. Wynika z tego, że zaczynają kręcić 5 odcinek, a także, że 1 sezon Ravenswood będzie miał tylko 10 odcinków, od których będzie zależała przyszłość serialu. Powiem szczerze, że jestem zawiedziona, bo nawet jeśli spinoff będzie miał zadowalającą oglądalność i powstanie drugi sezon, to przerwa po zaledwie 5 odcinków jest bezsensowna.
A co Wy myślicie o takim posunięciu scenarzystów?

+ By móc się dzielić z fanami bloga i Ravenswood dużą ilością zdjęć związanych z serialem założyłyśmy specjalne kont na Instagramie do którego link znajdziecie tutaj. Zapraszam do obserwowania nas na Instagramie, a także na blogu :)

/Khaleesi

3 komentarze:

  1. Podobno Pretty Little Liars też miało mieć pierwotnie 10 odcinków jednak przedłużyli to ze względu na wysoką oglądalność. Miejmy nadzieję, że tak samo będzie i w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie miałam o tym pojęcia. Ale jeśli tak było to chyba jest na to duża szansa, bo oglądalność jest duża, a pewnie będzie jeszcze większa, gdyż wszyscy są zachwyceni Ravenswood.
      /Khaleesi

      Usuń
  2. no nie do końca zachwyceni... Dla mnie cały spinoff jest naciągany i zupełnie nie pasuje, nie współgra z tym wszystkim... W dodatku zabiera Caleba... mam nadzieje że Hanna i Caleb nie rozstaną się... Jestem przeciwniczką ravenswood i z tego co słyszałam statystki są niskie więc serial nie utrzyma się zbyt długo

    OdpowiedzUsuń