środa, 25 września 2013

Oficjalne promo !!!

Tym razem tłumaczenie zajęło trochę więcej czasu, gdyż promo trwa ponad minutę, a wypowiedzi aktorów nie zawsze były wyraźne. Stąd też kilku linijek nie byłam w stanie przetłumaczyć i w tych miejscach pojawia się znaczek - (?), za co z góry przepraszam :)
Zapraszam do oglądania :)


Chętnych do przeczytania tłumaczenia zapraszam dalej :)





Caleb: Widziałem zdjęcie na nagrobku wczoraj w nocy.
X: (?)Prawdopodobnie wyolbrzymiasz.
Caleb: Facet wyglądał dokładnie jak ja.
Lektor – Wtorek, 22 października
Remy: W tym mieście istnieje inny rodzaj normalności.

Lektor – Serial producentów Pretty Little Liars
Miranda: Jesteś moim jedynym krewnym, a zostawiłeś mnie z obcymi ludźmi.
Caleb: Co on ukrywa?
Lektor – Ravenswood jest miejscem pełnym tajemnic.
Luke: (?) Powinnaś pomyśleć o mamie, o nas.
Lektor – Miejscem, gdzie ciemność ożywa.

            Piątka nękanych klątwą.
Remy: Są tego samego dnia.
Luke: Pomocy !
Lektor - Piątka spróbuje odkryć, co się wydarzyło w przeszłość.
Caleb: Wygląda na wzór.
Lektor - Piątka będzie ‘pogrzebana’ za ich przeznaczenie.
Olivia: Przestań !
Lektor – Nowy serial ABC Family
Caleb: Ktoś nie chce żebyśmy odkryli prawdę.
Miranda: Brzmi jak facet z horroru, tyko że … (?)

Mogą pojawić się pewne nieścisłości, ale mam nadzieję, że sens został zachowany :)


/Khaleesi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz