wtorek, 17 września 2013

Ravenswood = koniec Haleba ??

Przeglądając fora internetowe i fanpage poświęcone Ravenswood i PLL często widziałam opinie niezadowolonych fanów, którzy twierdzą, że nowy serial nie będzie dobrze odebrany, bo rozwali związek Hanny i Caleba w Pretty. Sama jestem ich fanką i perspektywa oglądania równorzędnie obu bohaterów, ale w innych serialach nie wydawała się za ciekawa. Ale ostatnio przeglądając Tumblra natrafiłam na pewną notkę, która dała mi oraz pewnie wielu innym fanom nadzieję :) Postanowiłam ją dla Was przetłumaczyć.
(tłumaczenie nie jest dosłowne, ponieważ niedobrze to brzmiało, ale sens jest zachowany)



"[Caleb] technicznie zawita do Ravenswood w Halloweenowym odcinku. Jednak wygląda na to, że ostateczne przeniesienie (na razie) będzie miało miejsce w zimowym finale PLL i jak możemy się spodziewać, będą to 'super emocjonalne' sceny. Czy to zapowiedź końca Caleba i Hanny? Mamy nadzieję, że nie – i jest powód, by wciąż wierzyć w szczęśliwe zakończenie dla Haleba. Hanna i Emily będą odwiedzały Ravenswood w 4B. Również Marlene King powiedziała, że ona wciąż wieży w tych dwoje." 

Co Wy na to ? Jesteście fanami Haleba ? :)
Źródło: Tumblr 

/Khaleesi

4 komentarze:

  1. jestem wielką fanką od zawsze <3 mam nadzieje że jednak Miranda nie odbije Caleba Hanie ;c to byłaby dla mnie tragedia ;C szczerze to dużym powodem dla którego zamierzam oglądać Ravenswood to jest właśnie Tyler *.*
    Ps. mam jedną uwagę :p gdzieś czytałam że ostatnia scena Caleba w PLL ma być w odcinku 4Xx14 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie wiem czemu w tekście jest napisane że będzie to w zimowym finale. Prawdopodobnie nieścisłości pojawi się jeszcze dużo, bo do premiery PLL jeszcze sporo czasu :)
      /Khaleesi

      Usuń
  2. Jesteście zajebiste, czekam na więcej wpisów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Caleba i Hanne jako pare <3 closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń