niedziela, 20 października 2013

Sneak Peek

Dzisiaj mam dla was tłumaczenie dwóch sneak peeków. Miałam dodać je wczoraj, ale okazało się, że przetłumaczenie zajęło mi dłużej niż myślałam. Kto ma ochotę na trochę spoilerów zapraszam dalej.



 
Caleb: Panie Collins?
Collins: Czego chcecie?
Miranda: Jestem Miranda .... Twoja siostrzenica/bratanica.
Collins: Jestem bardzo zajęty.
Caleb: Ja chyba się nie przedstawiłem. Jestem Caleb Rivers.
Collins: Co, ty też jesteś moim krewnym?
Caleb: Miranda chciał zrobić panu niespodziankę., może to nie był najlepszy sposób, aby to zrobić. Może powinna najpierw zadzwonić. Tyko, że to nie jest już istotne, ona jest tutaj. Jestem pewien, że cokolwiek jest w tym worku nie będzie miało nic przeciwko, jeśli poświęci pan trochę czasu siostrzenicy/bratanicy.
Collins: Mówiłeś, że nazywasz się Rivers? 
Caleb: Zgadza się. Cale Rivers. Może kojarzy się panu z nagrobkiem na cmentarzu?
Collins: Znam tam wszystkie nagrobki. Nie ma żadnego Caleba Riversa. Carla, proszę pokaż mojej siostrzenicy/bratanicy gdzie może odpocząć.

   

Caleb: Mówię ci tyle dziwnych rzeczy, a ty zachowujesz się jakbym ci opowiadał o pogodzie. Dlaczego?
Remy: W tym mieście mamy inny rodzaj "zwykłości".
Caleb: Co to ma niby znaczyć? 
Remy:  Kiedy miałam jedenaście lat byłam na obozie. Pewnej nocy siedzieliśmy razem przy ognisku opowiadając historie o duchach . Jeden dzieciak mówił o nawiedzonym domu w Ravenswood, drugi o duchach w kinie. Wreszcie powiedział: "Hej, ja mieszkam w Ravenswood , to jest moje miasto". I wtedy oni ucichli. To był pierwszy raz, kiedy uświadomiłam sobie, że ludzie patrzą na to miejsce inaczej. 
Caleb: To się chyba nie wzięło znikąd, coś musiało się stać? 
Remy: Widzisz znak na ścianie? To poziom jaki osiągnęła woda 1896 roku. Kilka budynków zniknęło pod wodą. Powódź przeszła przez miasto jak rozpędzony pociąg. . [?]. Ludzie mówili , to miasto 'zginie', ale tak się nie stało. Miasto odżyło, i to jest piękne, za to je kocham, ale ...
Caleb: [?]
Remy: Chyba tym właśnie jesteśmy.

Z góry przepraszam za nieprzetłumaczone fragmenty w drugim tekście, ale nie mam pojęcia co tam mówili :) 
Co myślicie o sneak peekach? W pierwszym poza naszymi głównymi bohaterami pojawiają się pan Collins (pracownik/właściciel kostnicy-domu pogrzebowego, co możemy wywnioskować po FRAGMENCIE SCENARIUSZA), a także pani Carla Grunwlad, była opiekunka domu dla studentek, która wcześniej pojawiła się w PLL.
W drugim fragmencie mamy rozmowę Remy z Calebem. Remy próbuje wyjaśnić na czym polega tajemniczość Ravenswood, ale według mnie wiemy niewiele więcej niż wcześniej. Nową informacją jest tylko informacja o powodzi. No cóż, na wyjaśnienia pewnie będziemy musieli poczekać do premiery, a znając producentów PLL, do ostatniego odcinka :)
Macie jakieś przemyślenia ? Piszcie w komentarzach :)

/Khaleesi

1 komentarz:

  1. Collins jest jakiś podejrzany. Kto tak reaguje na członka rodziny. Dziwne. A jeszcze bardziej interesująca reakcja na nazwisko Caleba.

    OdpowiedzUsuń