środa, 23 października 2013

Promo 1x02

Kochani, jako że na napisy wciąż czekamy, to wrażenia-wnioski-komentarze dodamy jutro wieczorem żeby każdy zdążył obejrzeć i ochłonąć :) A dzisiaj na szybko zrobione tłumaczenie promo 1x02. Kto chętny tradycyjnie zapraszam dalej.



Na pewno będą błędy za które przepraszam + niektóre fragmenty nie są tłumaczone dosłownie :)


Ravenswood powraca we wtorek. Od teraz o stałej porze.
Miranda: To jest prawdziwe Caleb.
Klątwa się nie zatrzyma.

Pani Grunwald: Ile ciał oczekiwaliście znaleźć?
Dopóki wszystko nie upadnie.
Remy: Dlaczego zawsze 5 ?
Luke: Uciekaj !
Bądź tam, kiedy zabierze pierwszą ofiarę.
Caleb: Ona nie żyje. Czemu wciąż tu jesteś?

Co zagraża naszym bohaterom? Kto będzie pierwszą ofiara klątwy? Czy będzie to ta sama osoba o której mówi Caleb na końcu? Piszcie w komentarzach co o tym myślicie :) 
A jutro wieczorem koniecznie zajrzyjcie do nas i podzielcie się opinią na temat pilotowego odcinka Ravenswood i halloweenowego odcinka Pretty Little Liars :) Liczymy na was.


/Khaleesi 

4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi sie że Miranda nie żyje ;( a zdążyłam ją polubić (mam nadzieje że to nie ona). Już nie mg sie doczekać kolejnego odcinka. Podoba mi sie tak baaaaaaaardzo ja PLL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że to nie ona. Ale jak czytam opisy odcinków mam wrażenie, że z Mirandą wszystko w porządku :)
      + chyba Lea przygotowuje jakieś spoilery, które mogą nas nakierować na to kto nie żyje.
      /Khaleesi

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że na końcu Caleb nie mówi:Ona nie żyje. tylko: Jeśli jesteś martwy/a, czemu wciąż tu jesteś?

    OdpowiedzUsuń