poniedziałek, 28 października 2013

1x02 sneak peek

Dzisiaj na szybko zrobione tłumaczenie sneka peeka. Niestety jest tylko jeden. Kto chce zobaczyć scenę z odcinka zapraszam dalej :)




Fragmenty, których nie potrafiłam przetłumaczyć są oznaczone znaczkiem : [?]. Zapraszam do oglądania i przeczytania tłumaczenia.


Collins: Wciąż tutaj jest?
Grunwald: Wyszedł wcześnie.
Collins: Myślisz, że będzie chciał zostać?
Grunwald: Możliwe. Ma wiele pytań.
Collins: Każdy w jego wieku ma wiele pytań. Kiedy dorośnie nauczy się nie zadawać pytać.
Grunwald: I to jest problem, prawda? [?], które się pojawiły wraz z przyjazdem dzieci.
                 Czy coś nie tak z zupą?
Collins: Z dużo w niej porad.
Grunwald: Gdy pojechałeś do szpitala, jak wiele ciał spodziewałeś się zastać?

 Rozmowa między panią Grunwald, a Collinsem. Ewidentnie próbuje go przekonać, by udzielił komuś (Calebowi) odpowiedzi na nurtujące pytania. Oglądając filmik nasunęła mi się jeszcze jedna myśl. Pojawia się tam zdanie: "Gdy pojechałeś do szpitala, jak wiele ciał spodziewałeś się zastać?". To chyba zaprzecza ostatnio pojawiającej się teorii, że Miranda nie żyje i że jest teraz duchem. Wydaje mi się, że Collins byłby choć trochę zasmucony śmiercią siostrzenicy. W końcu (przynajmniej tak mi się wydaje) stara się ją na swój sposób chronić przed klątwą, niebezpieczeństwem czy cokolwiek to jest.
Nasuwa się wam coś jeszcze? Piszcie w komentarzach :)
+ na jutro przygotowałam specjalny post z teoriami, więc zapraszam do odwiedzenia nas koniecznie jutro :)

/Khaleesi

2 komentarze:

  1. W [?] w wypowiedzi pani Grunwald chodzi mniej więcej o "I to jest problem, prawda? Te kłopotliwe pytania, które pojawiły się wraz z przyjazdem dzieci." lub coś w tym stylu, na pewno chodzi o pytania. :D
    Nowy odcinek już jutro, prawda? Jezuu, jestem strasznie ciekawa co się z nimi stało po tym, jak wpadli do rzeki.. I mam nadzieję, że nie będą pokazywać wreszcie tej okropnej twarzy postaci prześladującej Mirandę :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc, nie mogłam dojść do tego co ona tam mówi :)

      Usuń