piątek, 25 października 2013

Wywiad z Tylerem cz. 2

Dzień dobiega końca, a ja mam dla was coś na dobry sen - drugą część wywiadu z Tylerem.
Jeśli jeszcze nie przeczytaliście pierwszej to zapraszam - KLIK.

Jaka była twoja reakcja, kiedy powiedziano ci, że Caleb otrzymuje swojego spinoffa?
Na początku po prostu pochlebiał mi ten pomysł. Bylem jak: "Dzięki za wszystko co o mnie myślicie!" Potem usłyszałem o opowieści i to, że serial otrzymał zielone światło, i tak to się potoczyło.

Czym to się różni od pracy nad "Słodkimi kłamstewkami"?
Było kilka nowych rzeczy, nad którymi musiałem popracować. I są tam nowe [mistyczne] elementy, które sprawiają, że Caleb zamiast być bardzo logicznym zaczyna zadawać sobie pytanie: "Co się tu do cholery dzieje?"

Czy wierzysz w duchy?
Miałem pewne doświadczenia. To jedna z tych rzeczy, które, w miarę upływu czasu, stają się mniej realne, jak: "Czy naprawdę widziałem to? Czy to naprawdę się wydarzyło?" Ale wierzę.

Jak wyglądało pożegnanie z gangiem ze "Słodkich kłamstewek"?
Płakałem, na pewno. Ten serial zmienił moje życie i zaprzyjaźniłem się z obsadą i załogą. To nie jest łatwe.

Jak Caleb znika ze "Słodkich kłamstewek", jak myślisz z kim Hanna (Ashley Benson) powinna być dalej?
Um... Emily. [Śmiech] Są tak dobrymi przyjaciółkami i obie są seksowne. Mam zamiar pozostać na tym. Nie może być z innym facetem. Caleb jest jedynym facetem dla niej!

źródło: spoilertv.pl

/Lea

1 komentarz: