środa, 30 października 2013

Promo 1x03

Postanowiłyśmy, że relacje z odcinka będziemy dodawały dzień po jego wyemitowaniu, tak aby każdy zdążył go obejrzeć. Żeby nie robić przerwy w dodawaniu postów mam dla was promo 1x03 "Believe".
Kto chętny do obejrzenia i przeczytania tłumaczenia zapraszam tradycyjnie DALEJ :)




 
Caleb: Widziałem ją.
Remy: Masz na myśli jej .. ducha?
Jedno z nich jest uwięzione po drugiej stronie
Caleb: Nie jesteś sama.
Miranda: Co jeśli zniknę na zawsze?
Remy: Tu powinno być pięć trumien.
Luke: Nie możesz w to wierzyć.
Olivia: Ona próbuje nas ostrzec.
Miranda: Proszę, odezwij się do nas/porozmawiaj z nami!

A jednak Miranda nie żyje. Nawet nie wiem co napisać, bo nie widziałam jeszcze drugiego odcinka i nie wiem jak serial wygląda bez niej (żywej). Jestem bardzo ciekawa wątku ducha Mirandy :)
Co o tym myślicie? Czy to dobre posunięcie ze strony scenarzystów, że tak szybko ją uśmiercili? I czy to dobry pomysł, że w serialu pojawiają się duchy?

/Khaleesi

5 komentarzy:

  1. Kurczę, dziwię się, że scenarzyści "umieścili" Mirandę po "drugiej" stronie :(. Jak na razie odcinek jest tylko po angielsku,
    oto stronka, gdzie można go obejrzeć:
    http://www.ekino.tv/serial,ravenswood-ravenswood,sezon,1,epizod,2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wstrząśnięta. Nigdy bym się nie spodziewała, że w drugim odcinku scenarzyści uśmiercą jedną z głównych postaci. Mam nadzieję, że jakoś to wszystko cię ciekawie rozwinie i Miranda będzie miała dużo scen.
    Bardzo fajny blog, serdecznie pozdrawiam autorki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miranda próbuje ich ostrzec, ale przed czym? Może przed tą osobą ktora jest razem z nią po drugiej stronie (chyba coś takiego powiedziała Calebowi na końcu 2 odcinka)

    OdpowiedzUsuń
  4. To straszne że tak szybko uśmiercili Mirandę!
    Na pewno wiele osób uważa to za wielki błąd.
    Miranda jest bardzo charyzmatyczna i już w 13 odcinku PLL zyskała grono fanów.To nie było dobre posunięcie aczkolwiek ciekawe i szokujące.
    Czyli cali twórcy PLL C:

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, już się bałam że między Calebem i tą Mirandą może coś być, teraz mogę oglądać w spokoju, Haleb forever <3

    OdpowiedzUsuń